by Julianna Gąsiorowska

Paper piecing bag


Przygodę z paper piecing zaczęłam od małej formy na torbę:


Podstawowym kształtem w paper piecing jest sześciobok. Moje sześcioboki mają przedłużone dwa boki - wzór tkaniny, którą użyłam podyktował taki kształt. Pomysł na tę torbę wziął się właśnie od tej jednej tkaniny: French Wallpaper Duck Egg zaprojektowanej przez Amy Butler. Kocham tę tkaninę! Obecnie nie jest ona już produkowana, ale mnie udało się zdobyć za w miarę rozsądną cenę parę jardow - lezą w szafie i czekają na następne pomysły:)

Właściwie istnieją dwa rodzaje paper piecing - ja jestem zakochana na razie w tym, w którymi nie przeszywa się papieru, a używa go do uzyskania porządanych kształtów poszczególnych elementów.

To była moja pierwsza próba pp - teraz już wiem, czego się wystrzegać i jak szyć by wszystkie kształty były prawie idealne.



2 lovely comments / miłych komentarzy:

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>