by Julianna Gąsiorowska

Hexagon quilt


Dzis rozpoczęłam pracę nad hexagon quilt. Wybrałam kolekcję Mezzanine - jedną z bardziej przeze mnie lubianych:)
Po 5 godzinach pracy pojawił się taki efekt (poszczególne elementy nie są jeszcze zszyte):
/ Today I started working on hexagon quilt. I've chosen Mezzanine collection - one of my favourites:)
After 5 hours of work I've got such result (parts are not sew together yet):

Wzór powstaje sam, nie planuję nic:) Srednica ok. 60 cm - do narzuty na małżeńskie łoże jeszcze sporo brakuje... Częsć narzuty pewnie wykończę jakims maszynowym wzorem, pikowanie na pewno będzie maszynowe, gdyż jakos nie przepadam za ręcznym. Postanowiłam, że raz na tydzień będę przygotowywać kolejne elementy. Ciekawe czy wytrwam w tym postanowieniu:D
/ The pattern is arising while I'm sewing, I don't plan anything. Diameter is about 60 cm (24 inches) - to the quilt for double bed there's lots of work yet... Some parts of this quilt I'll machine sewed, for sure quilting will be machine, because I don't like hand quilting. I've decided that I will be preparing parts one evening in the week. I'm wondering if I could make it:D

0 lovely comments / miłych komentarzy:

Prześlij komentarz

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>