by Julianna Gąsiorowska

AMH love


I love love love Anna Maria Horner fabrics, so at the end of last year I promised myself that I'll finally dig more into my AMH stash and I immediately started sewing this quilt and patchwork cover for our sofa (it was around December 31:). Just in the middle of works, I lost my faith in this projects and I put it aside. Recently I got back to it and for the second time I had a feeling that it will work... I didn't finish it due to some not-so-serious health problems (the doctor adviced me to relax a lot, no computer, no sewing...). But at least now I'm sure that it will work:) I know extactly what I have to add, but I have no idea when I'll finish recovery. So I wanted to show you at least WIP:

/ Uwielbiam tkaniny zaprojektowane przez Annę Marię Horner. Dlatego też pod koniec ubiegłego roku obiecałam sobie, że w końcu uszyję coś z tkanin, które do tej pory zgromadziłam i od razu wcieliłam plan w życie rozpoczynając szycie tej kołderki i pokrowca na naszą kanapę (to było mniej więcej w Sylwestra:). W połowie prac nad pokrowcem, zwątpiłam, czy uda mi się sprawić by był funkcjonalny i porzuciłam ten projekt. Niedawno wróciłam do niego i po raz drugi uwierzyłam, że może jednak się uda... Niestety nie dokończyłam szycia pokrowca z powodów zdrowotnych (lekarz polecił mi dużo odpoczynku, bez szycia, bez komputera...). Ale przynajmniej jestem teraz pewna, że pokrowiec zda egzamin:) I wiem dokładnie co muszę dodać by tak się stało. Niestety nie wiem, kiedy będę mogła go skończyć, więc już dziś chciałabym pokazać przynajmniej stan prac nad tym projektem:



You can notice some imperfections, but they will dissapear when I topstitch all seams. I plan also to add some batting and quilting to make it more durable (plus I had to add back and finish the bottom parts).
The colorful parts are home decor fabrics designed by AMH (plus some other like Denyse Schmidt and Amy Butler). I used also some heavy weight home-decor fabric from Ikea. Well, actually I use the wrong side of this fabric:))) right side is white with some texture, but I like gray more:)
I would love to buy carpet designed by AMH for my birthday (it would be really early birthday gift since I've got birthday in January:D). This one, this one or maybe this one? Which one of them will be perfect match? I can't decide for about half year now...:)

/ Na pewno zauważycie pewne niedociągnięcia, ale one znikną gdy tylko dodam ścieg stebnowy (tak to się nazywa? Po angielsku "topstitch", a po polsku?). Planuję też dodać w "strategicznych":) miejscach trochę ociepliny i wypikować by pokrowiec był trwalszy (czeka mnie też dodanie tyłu i skończenie dołu - sporo tych wykończeniowych prac).
Oprócz tkanin home decor Anny Marii Horner (i paru innych tkanin różnych projektantów), użyłam tkaniny obiciowej z Ikea. A właściwie jej lewej strony:))) Prawa strona jest biała prążkowana, ale bardziej przypadła mi do gustu jej lewa szara strona:)
Kusi mnie by sprawić sobie wcześniej (o pół roku:D) prezent urodzinowy w postaci dywanu zaprojektowanego przez Annę Marię Horner (tego, a może tego albo tego - jak myślicie, który z nich będzie najlepiej pasował? Ja nie potrafię się zdecydować... od pół roku:).

14 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. I LOVE LOVE LOVE your sofa cover! It's fabulous! Wishing you a speedy recovery.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooooo kochana :D ekstra!! :D a ty wiesz, że moje dziecię wczoraj wymalowało mi kanapę lakierem do paznokci :( no moja wina bo zostawiłam na wierzchu... a ona "tak lubi farbki"... ech... zresztą kanapa w wielu miejscach doświadczyła obecności dziecka w domu hehehe

    I właśnie chodzi mi od jakiegoś czasu pokrowiec po głowie... ale za chiny ludowe nie wiem kiedy znajdę czas żeby go uszyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co do dywanu to drugi mi się najbardziej podoba :D

      Usuń
  3. Genialny pokrowiec! Śliczne ma kolorki!
    Mi podoba się różowy dywanik! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Your cover looks beautiful, very professional. I wish you a quick recovery Julianna xxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie dywaniki mi się podobają,ale moim zdaniem najlepiej pasuje tutaj drugi.
    Gratuluję pomysłu...pokrowiec jest genialny!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh wow! Any of those rugs would be perfect with your cover! I cannot wait to see your finished project :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Drugi dywanik zdecydowanie najladniejszy a praca jaka pokazalas na kanapie jest swietna,,tylko ja dokoncz jakims cudem....zdrowie jest najwazniejsze

    OdpowiedzUsuń
  8. I like the way, the simply pattern Shows the Beauty of the fabrics you´ve Chosen, this will be a beauty

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny pokrowiec:) dużo zdrowia, to byłoby straszne, gdybyśmy nie mogły podziwiać twoich prac. Quilt z konikami morskimi jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  10. what a brilliant idea! it looks like a very expensive custom sofa!

    OdpowiedzUsuń
  11. Lindakale is the best online store to buy custom and best quality fabric < a href="https://lindakale.com/products/ekenas-armchair-cover?_pos=1&_sid=10a7d2b19&_ss=r">Ekenas Armchair Cover.
    The cover fits IKEA Ekenas Chair only ,and it won't fit any other kind of sofa, furniture not included.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lindakale is the best online store to buy custom and best quality fabric Ekenas Armchair Cover.
    The cover fits IKEA Ekenas Chair only ,and it won't fit any other kind of sofa, furniture not included.

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>