by Julianna Gąsiorowska

Jungle Ave. project published


In July I mentioned that one of my works will soon be published in Love Patchwork & Quilting magazine (I wrote about it HERE). And it was published in Issue 15. As always the photos are stunning:

/ W lipcu wspominałam, że jedna z moich prac wkrótce pojawi się w magazynie Love Patchwork & Quilting (pisałam o tym TUTAJ). I tak też się stało: mój projekt został opublikowany w numerze 15. Jak zwykle, zdjęcia są fantastyczne:


And here's the cover of Issue 15 (I wish I could see the mag on the shelves in bookstore:):

/ A tak wygląda okładka Numeru 15 (chciałabym kiedyś zobaczyć ten magazyn na półkach w polskich księgarniach:):


I've seen that there are many wonderful projects inside this issue (it's no surprise, it's great mag - there are always a lot of great projects!), so I can't wait to get it in my hands:).
This is my last - for now - project in Love Patchwork & Quilting. I hope that in future I will have opportunity to work with them again! (and again and again:).

/ W Numerze 15 jest sporo wspaniałych projektów (to nie nowina, to świetny magazyn, zawsze pełen fajnych projektów!), więc nie mogę się doczekać, gdy będę mogła go przejrzeć:)
To jest mój ostatni - na razie - projekt w tym magazynie. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będę miała okazję na współpracę z tym wspaniałym zespołem ludzi!

9 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. Gratuluje zdjęcia w gazetce :) Piękna praca. Gazeta świetna, mnóstwo inspiracji. Ja również zabrałam się za patchwork, mam nadzieję, że do końca roku zdążę uszyć młodemu jeansową narzutę na łóżko :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca.
    Oglądam od dawna i zawsze jestem pod wrażeniem...

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję. Wspaniała jest Twoja praca. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Tobie :) Zdjęcie dzięki Twojej pracy wygląda Super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super projekt, Julka!!! Gratuluję kolejnej publikacji !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Sama niedawno odkryłam tkaniny AGF (gdzie one były do tej pory!?) i jestem zakochana.
    Piękny, energetyczny patchwork :)

    OdpowiedzUsuń
  7. What a striking design, Julianna! I love the colours and how you mixed the prints with the solids - especially the city skyline block. I wish this magazine could be purchased locally, too!

    Will keep fingers crossed that you will get more opportunities to work with this magazine - your projects always catch my eye!

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank you for this great site, really variegated good and interesting ideas. Especially keep it up. Good luck
    cordially.
    voyance gratuite par email

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>